跳到主要內容

【轉載】HIFU 有甚麼風險?

HIFU有甚麼風險?

最近有消費者懷疑因美容院操作HIFU不當,及後發現白內障的事故。這再次掀起關於HIFU未有受政府監管及應由何人操作等討論。究竟HIFU是甚麼?有何用途?風險如何?消費者該如何選擇?

市場上各種無創拉皮儀器中,近年以HIFU最受歡迎。HIFU(High-Intensity Focused Ultrasound)又稱為高能聚焦超聲波技術。與激光及彩光不同的是,HIFU採用非光學能量,以無創方式將皮下組織加熱。類似放大鏡匯聚太陽光,超聲波以聚焦方式產生可高達攝氏60至70度的熱能。而因為聚焦的緣故,能量可以精準地產生在皮下某點,以上及以下的組織並不會受影響。皮下真皮層及表淺肌肉筋膜系統(SMAS)在受熱後,蛋白質受到破壞及收縮,引發組織修復反應。在治療後數月,膠原蛋白重組新生,密度增加,從而做到拉皮及緊致效果。

HIFU一般於面頸部位使用4.5mm、3mm及1.5 mm深度的機頭。由於能量是以聚焦方式產生,對皮膚表面副作用較少(灼傷、色素沉澱);表面灼熱感覺亦較電波拉皮少得多。可是,治療深度卻是各種無創儀器之首。HIFU能量可深達皮下4.5 mm位置,這代表可觸及重要組織例如血管、神經線、肌肉筋膜層,甚至眼球等。由於眼球可以傳導超聲波能量,若然操作不當或治療位置不正確,有可能出現眼球、晶體受損及白內障等問題。

HIFU其他常見的副作用包括暫時性泛紅、水腫、治療部位痠痛不適、瘀青等。機頭接觸不良亦可引起皮膚凸起的條紋、表皮灼傷等。神經線若然受損,則有可能引致局部麻痹、刺痛感、面部肌肉活動不良等,大多屬暫時性,於數天至數月後復元。

HIFU 屬高能量及高風險的治療,雖然表皮是無創的,對皮下組織卻具一定創傷性。在美國,HIFU需要醫生操作或在醫生監察下進行,而他們亦須接受訓練及跟足指引才能操作。反觀在香港,則未有法例規管此類高能量儀器,操作人員的資歷、訓練等完全不受規管。現時消費者未有十足保障,建議考慮療程前要小心選擇。
林薇醫生

留言

這個網誌中的熱門文章

新手注意!平做 HIFU 的三件事和禁忌 (含價錢比較)

新手注意!平做 HIFU 的三件事和禁忌 (含價錢比較) HIFU 屬於無創療程的一種,不用開刀也不用打針,就可以做到瘦面和提拉效果,是一眾女士熱捧的醫美療程之一。當大家都追求膠原蛋白增生、拉提鬆弛肌膚之際,有否想過這種迫切可能令你誤墜 HIFU 陷阱?就著 HIFU 試做、收費、價錢、效果、痛和無痛 HIFU 、出事個案等,和大家分享新手要注意 平做 HIFU 的三件事和禁忌~ 認清正路 HIFU 價錢和資料 大家先要知道正常可靠的HIFU收費和特點作參考,以下是一些熱門 輪廓提拉 療程的簡單比較: 輪廓拉提 最受歡迎技術 MDS HIFU (包括 Ultherapy / Ulthera ) Thermage 能量 高能量聚焦超聲波 (漩渦式) 高能量聚焦超聲波 (定點式) 高能量電波或射頻 (RF) 深度 3 至 4.5mm 全段式 3 及 4.5mm 定點式 (需分開機頭進行) 2.5mm 技術 能量全段式覆蓋肌底 3-4.5mm,平均激活整個膠原層及 SMAS 筋膜層 能量點線式到達肌底 3mm 膠原層及 4.5mm SMAS 筋膜層 能量到達肌底 2.5mm 真皮層 痛感 無痛 較大: 痺痛,需搽麻醉膏 極大: 灼熱刺痛,需搽麻醉膏 療程後 微紅,數小時後會自然消退,可立即上妝 持續泛紅數天,皮膚非常乾燥 持續紅腫數天,皮膚非常乾燥 復原期 無 3-7 天 3-7 天 風險 無 (網上暫無個案) 皮膚 1-3 星期內持續紅腫 容易灼傷皮膚或起水泡 效果 全面提拉、瘦面、激活膠原 分層提拉、膠原增生 膠原增生,緊緻膚質 療程成效 約持續 2 年 約持續 1-2 年 少於 1 年 療程收費 $10,000-$15,000 / 次 全面加頸,以部位計 無線數限制 $20,000-25,000 / 次 全面,頸另計 或有線數限制 $35,000- $40,000 / 次 有線數及部位限制 MDS 是現時新興的無創 輪廓提拉 療程,無論科技、痛感及療程效果都針對著 HIFU 和 Thermage 的缺點而有

激光脫毛度度都差唔多? 想揀或揀左 Lumiere / DBP / Devon/ Beauskin/ APlus 要注意!

激光脫毛度度都一樣? Lumiere / Dream Beauty Pro/ Devon/ Beauskin/ APlus 有咩分別? 【激光脫毛效果度度都差唔多?】 如果有廣告標明一折可以買到 iPhone,你會唔會信?咁如果有人話一折可以享受NO.1 脫毛 科技,你又會唔會懷疑?有人話 激光脫毛 間間都差唔多,個個都標榜自己係「 NO. 1 激光脫毛 科技」,但價錢卻比大品牌平一大截,睇上去好似好吸引,但實際上呢啲「平價 NO. 1 科技」 脫毛 品牌所用嘅儀器,又是否真的跟的 脫毛 效果完全大品牌一樣呢?「有質素」同「平」兩者真係可以並存?相信好多人同我一樣好想知,所以我做了少少網上搜查,即管同大家分享一下。 點先算係「NO. 1 激光脫毛科技」 ?   廣告上好多聲稱自己有「NO. 1 激光脫毛 科技」,咁我呢啲精明消費者一定會同大家睇真啲「NO. 1 激光脫毛科技」呢樣野有無憑據先,因為呢個都影響 脫毛 效果同牽涉到保障消費者嘅「商品說明條例」同埋一間公司嘅誠信。 根據網上揾到嘅資料,話自己有「NO. 1 激光脫毛 科技」嘅公司,普遍聲稱係用Candela 755nm的 脫毛 儀器,而從網上Candela嘅官方資料顯示,真正稱得上是「NO. 1 激光脫毛 科技」的儀器正名叫「PRO-U 24mm LASER TECHNOLOGY」。而官網指出,比起以前舊model Gentlelase PRO 或 Gentlelase PRO LE,最新型號的PRO-U 24mm 在 脫毛 效果方面,更加做到徹底清除毛髮,呢部機有以下四大特點 : 755nm激光波長 24mm放射機頭 - 喺2018年係全球最大,而機頭越大,覆蓋範圍就更廣, 能量可以打得越深入,所以 脫毛 就更加徹底 0.25ms最短激光脈衝 - 數字越細代表左能量越大、 脫毛 越乾淨,比一般只得3ms嘅儀器快12倍😱💨 專利降溫系統PRO-U EPID-COOLING SYSTEM - 原來最新嘅儀器已經唔洗再敷冰同埋凍Gel 做降溫,因為咁樣會降低毛囊溫度,大幅減弱 脫毛 效果。 HK01都曾經報導,話如果要做到「 永久脫毛 」,都要認住呢「4大元素」,因為呢個先係「 永久脫毛 」嘅黃金組合!擁有呢4個 脫毛 科技就

【瘦面過程真分享】4D埋線瘦面、HIFU、BOTOX點揀好?

【瘦面過程真分享】4D埋線瘦面、HIFU、BOTOX點揀好? 由細到大我用左好多方法去瘦面,想V面,但始終冇方法減到,點解我做唔到V面怪 >_< 試過打Botox (瘦臉針),但Botox係注射咀嚼肌部位,令到肌肉放鬆來達到瘦面效果,對我嚟講好似無咩效果,正當我諗住放棄瘦面,接受我嘅大面人生之際,4D埋線瘦面的出現又比左新希望我❤ 各種瘦面方法比較 經過比較各種瘦面方法之後,心急嘅我知道埋線有即時效果,所以選擇咗行捷徑,我要做埋線! 各種瘦面方法比較 Botox 針對咀嚼肌的瘦面療程,適合方面 /  有咀嚼肌的人,將咀嚼肌回彈至適合比例 HIFU 深入肌鍵膜做到輪廓提拉,適合面部脂肪多的人,可改善法令紋 埋線 可以全面或針對局部鬆弛部位,特別適合面部出現下垂的人,輪廓提拉效果明顯,連 Jawline 也可照顧到,並即時改善法令紋 親身做埋線,過程直錄分享 之前都驚埋線有副作用,但後來做多D research,問多左人意見,就知其實呢個技術好成熟,韓國好流行埋線,比起其他整形手術安全,因為埋線唔洗全身麻醉,無咁危險,而且只係30分鐘就完成。 決定左做埋線之後,係網上做左大量research,睇下埋線邊間好,仲有埋線價錢比較,係Facebook揾到間C字頭醫學美容中心,見有朋友like左佢地Facebook,好奇心下問下佢地咩料,原來朋友都喺嗰度做埋線,佢地話呢間公司嘅醫生都係經過韓國醫生親自培訓,手勢好好,佢提醒我做埋線千祈唔好貪平,埋線係講求醫生嘅手勢,手勢好先會有好效果! 我都好同意醫生手勢好重要,見到韓星就會令人更buy韓國醫生嘅手藝,所以我就即管上網登記Free Consultation了。之後有人打電話比我約時間,對方都幾好禮貌,問左佢幾條關於埋線嘅問題,佢都好有耐性咁答我,令人感覺幾舒服同放心。 做諮詢都有意外收穫 上到centre真係會嘩嘩聲,成個中心都好靚啊(對唔住,我就係咁表面.. 呢D表面野對我嚟講好緊要)!仲有覺得花茶任飲都好impressive,有時女人花多少少錢就係想得到呢D環境同享受 成個療程同我朋友形容的一樣,一去到會做一個問卷,要了